„Pár Hewitt a Bach je nepochybně dar z nebes,“ uzavírá svou recenzi na provedení dvou Anglických suit v londýnské Wigmore Hall v říjnu 2019 Gavin Dixon pro theartsdesk.com.
Angela Hewitt přesvědčila, že hrát Bacha na moderní křídlo je stejně tak legitimní jako na dobové klávesové nástroje v historicky poučené interpretaci. A měla odvahu jít dál. Když Bach, tak proč ne Couperin na moderní klavír? – šokovala a opět vyhrála. Její první ze tří alb s Couperinovými tanečními suitami ze sbírky Pièces de clavecin (Hyperion, 2002) se stalo bestsellerem. „V popularizaci a znovuoživení Couperinovy okouzlující hudby dosáhla Angela Hewitt úspěchů, jakých žádný cembalista moderní doby není schopen.“ (Gramophone) Barokní hudba je trvalou součástí jejího širokého repertoáru, který zahrnuje kmenovou klavírní literaturu od 17. po 20. století. Právě dokončuje svůj další, již šestnáct let probíhající nahrávací projekt – soubornou nahrávku všech 32 Beethovenových sonát, poslední CD (op. 106 a op. 111) vyjde u Hyperionu v roce 2022. Její nejnovější album Love Songs, vzniklé v době lockdownu, s klavírními úpravami nejznámějších milostných písní napříč staletími se stalo ve Velké Británii hitem.