„Díky němu posloucháte hudbu tak, jako byste ji objevovali poprvé, a pomyslíte si: Heuréka, ano, takhle to skladatel myslel!“ napsal o hře francouzského klavíristy Jeana-Efflama Bavouzeta deník Financial Times. Jeden z nejuznávanějších specialistů na francouzskou hudbu, jenž je aktuálně rezidenčním umělcem londýnské Wigmore Hall v řadě nazvané Autour de Debussy, pravidelně spolupracuje s tělesy jako Cleveland Orchestra, Sanfranciští symfonikové, Symfonický orchestr BBC nebo Londýnská filharmonie. Jeho nahrávky skladeb Maurice Ravela a Clauda Debussyho ve vydavatelství Chandos mu vynesly prestižní Cenu Gramophone, Cenu BBC Music Magazine či francouzský Diapason’Or. V interpretaci děl Clauda Debussyho, jež tvoří velkou část jeho pražského programu, je Bavouzet téměř nedostižný. Řadí se k hrstce klavíristů jako Aldo Ciccolini nebo Walter Gieseking, kteří nahráli kompletní Debussyho klavírní dílo. O Bavouzetovu mistrovství na této nahrávce napsal britský Gramophone: „Z jeho poddajné virtuozity a vrozeného porozumění Debussyho stylu a zvukového světa se rodí úchvatná, zcela nová interpretace.“
V Praze uvede Bavouzet mimo jiné slavné Etudy (2. sešit) z válečného roku 1915, jež ve své době výrazně posunuly technické a výrazové hranice klavírní hry, méně známou Berceuse héroïque (Hrdinskou ukolébavku) s citací belgické hymny či působivý cyklus s názvem Dětský koutek, který zkomponoval padesátiletý skladatel pro svou malou dcerku přezdívanou láskyplně Chou-Chou. Debussyho skladby doprovodí oblíbené Dětské scény Roberta Schumanna a Klavierstück IX – zajímavý příspěvek z klavírní tvorby jedné z ústředních postav poválečné avantgardy Karlheinze Stockhausena.